taggad på lov till maaaaax!

Sitter på skolan och tråkar ballen av mig.. Har hål i 1 och en halv timma till.. Denna dag känns ovärdare än allt annat!
Kom till skolan före 8, när jag börja 9.. biologi lektion och sedan hål i 2 timmar.. och sedan är det volleyboll och sedan slutar jag!
Elias sitter i hurten, och vi ska dra och käka om ca 20 minuter.. så jag sitter vid datorn medan då!  Julmat till lunch, får väl hoppas att det är smaskigt

imorgon är det sista "riktiga" skoldagen innan lovet! hoppas dock att det är chill imorgon,vet inte hur mitt schema ser ut imorgon.. men jag måste gå igenom de restuppgifter jag lämnat in, få tillbaka prov och sånt..
På måndag så ska vi på bio med klassen halv 9,och se harry potter.. så jag drar väl på det och sedan slutar efter åt! chill,så.. tisdag, är det äntligen avslutning fyfan vad skönt! lovet, ska bli så skönt och så jävla bäst!

looovet kmr bliiii kiingast! nu kör vi föfan!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0