JAG BÖRJAR NOG BLOGGA IGEN!

JAG BÖRJAR BLOGGA IGEN..!
försöka iaf..

Igår så sov jag typ hela dagen, kanske inte.. men iallafall tills vid halv 2 tiden,hade lixom blivit väckts lite granna under natten,och sedan vid 9 på morgonen.
For iallafall iväg på strömpilen och handlade och sånt dära..

Efter middagen snackade jag med simon,och vi började snacka om att vara med varandra.. Antingen att morsan skulle hämta han och han skulle sova här, men jag for till han istället. Fast ja, det blev ju efter 9 tiden jag drog dit.. Så det blev inte så hemskt länge..

Försöker få tag på elias nu.. Men det går inte alls! Skit oxå!
Får se vad som händer idag..

jag gillar att vara mongo, oja!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0