hejhej korv i kötbulle

Igår så vaknade jag klockan ÅTTA, KAN NI FATTA DET?
Hanna sov hos mig, sedan så vaknade jag till av att någon stod i dörröppningen först trodde jag de var pappa så jag hade tänkt börja skrika men då såg jag att det var elias.. så nej, då fick man inte sova nejnej!
Eller vi satte igång en film,så jag och hanna typ somnade.. Men sedan gick vi upp och fixade oss och drog på stan.

Sedan drog jag till sara och var med henne igen efter mer än ett halv år sedan sist..
haha vi var på maxi, och blev rädd för en toa b.la :]

sedan drog jag till böle och såg film med elias och simon.. och sedan drog jag och elias till ersboda och träffade emelie och hennes boyy ett tag och sedan sov elias hos mejejjjejejj!

Vet ni vad jag ska göra ikväll? vet ni det? Näääää, de vet ni inte..
Jag ska FAKTISKT spela bingolotto.. omg, jag låter som en gammal kärring.. Men serriöst, jag tycker faktiskt att det är ganska kul.. och jag har ingenting att göra ikväll lix så,tror jag.. eller jag orkar typ inte eller ah.... man kan faktiskt vinna pengar dessutom!!!!!!

gammmaaaaal bild! peace out

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0