hej lov!

Ja, nu har man äntligen jullov..
Betyg? Ja.. Vad ska man säga? Jag är stolt för att jag fick betyg i alla ämnen! Men missnöjd att jag inte fick VG i svenska och språk.. Där var jag värd bättre än G. Men man ska inte klaga, det är trots allt det första betyget!

Hanna och Elias for för en halv timma sedan ungefär, vi drog på subway och käkade efter avslutningen.. och sedan drog vi till mariedahl. Jag blev kär i ett par skor, dock kunde jag inte köpa dom.. Hade inte 500 spänn med mig, men det blir att köpa dom när jag har pengar.. vilket nog är på fredag?

Ikväll blir det att dra och checkaaa läget på ug ett tag tror jag, sedan dra hem till simon och se film, och efter det drar jag,elias och hanna till ersboda,kanske är med någon där eller drar hem till mig på dirren,eftersom vi ska sova hos mig inatt.. Vi ska nog laaana film och massa!


har typ ingen bild på oss 3, så blev en me mej å hanaabanana


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0