MTV

Idag så har jag varit hundvakt ett tag, en busig hundvalp på ca 3 månader kanske?
Resten av dagen har jag väl legat i soffan och kikat på MTV! Som jag fortfarande gör, och lär väl göra resten av kvällen också. För att det är ganska mycket bra ikväll!
Ska försöka få tid att gå ut i garaget och träna/boxas också.

Imorgon börjar skolan,ganska surt..
Vi börjar dock klockan 1,så man ska väl inte klaga.. Eller jag vet inte om vi börjar halv 1,eller 1. För det stod olika på hemsidan och i ett brev. Aja knas!
Fast jag vet ju inte om jag ens kan åka imorgon.. Har ingen feber idag iallafall!
Igår så hade jag nästan 39 graders feber,och nu har jag kring 36 - alltså ingen feber alls! Fast känner mig dock fortfarande sjuk.. Får se imorgon bitti om jag orkar dra till skolan!


Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0