ja ba gissa, ja ba gissa,ja ba gissa:]

Dålig uppdatering, I know! Men har annat för mig ibland lixom..
Sorry att jag inte skrev vars jag skulle och så igår typ..?
Kan lixom inte ta det på bloggen och allting..

Säger bara;
jag ba gissa,ja ba gissa,ja ba gissa :]

haha, INGEN FÖRSTÅR MIN HUMOR!

Hur vet du mitt namn?
Jag bara gissa,
Hur vet du vars jag bor?
Jag bara gissa,
Hur vet du mitt nummer?
Jag bara gissa,

OMG, JAG VILLE TILL CYKELINGEMAR INATT..  Den där texten är från cykelingemar - låten! Jag lovade att jag skulle lära mig den inatt, men de ända jag typ lärde mig var; ja bara gissa,ja bara gissa,ja bara gissa..
FAST jag råkade ändå säga fel på det jag ba; ja ba skoja, ooops:]
NEJ.. ingen förstår min braá humooor!


Kommentarer
- -
Postat av: MyzaaN

tackar ;D allt är kanon sj då?

2010-08-04 @ 23:55:42
URL: http://myzaans.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0