Jag kommer bli "känd" för cykel-jessica eller cykel-persika!

Kom just in,har varit med Hannah ikväll! Inlägget innan på slutet så hann jag skriva att jag skulle fara och vara med henne.. Var tänkt att vi skulle fara till henne,men jag är så lat.. Och det var närmare till mig när vi lix träffades!
Men jag har bestämt mig för att jag ska börja träna på att cykla,haha.. Okej helt wierd det där lät! Men på lördag,ska vi cykla LÅNGT! Jag tycker det är långt iallafall.. Och i sommar har jag bestämt att jag ska cykla mycket! Jag ska bli cykelist,jag ska bli cykel-jessica och bli bestfriend med cykel-ingemar! Mitt nya liv är cykeln!


nu ska jag sluta babbla och hoppa in i dushen och försöka vara klar på 8 minuter! Då börjar hollywoodfruarna!


Kommentarer
- -
Postat av: Hannah ♥

Haha, det är inte långt till Böle ;p

Kan jag joina på cykeltur i sommar? :D ♥

2010-04-27 @ 16:39:23
URL: http://hannawendel.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0