Ny blogg honey´s!;*

Hejhej bloggen.. Haha, nej så ska jag faktiskt inte säga!

Iallafall.. Idag var det skolavslutning,så himla nice asså! Jullov nu i 3 veckor,jag ska sova hela dagarna.. Oj,då blir mamma&pappa sura! Men iallfall, efter skolavslutningen så for jag och var med Sara&Irma. Efter ett tag for vi till Strömpilen! Och nu har jag gjort bort alla julklappar tror jag! Ska bara till pappa imorgon och hämta resten plus mina då!
Juste,vet ni vad? Jag har klippt mig.. och gissa vad? Det är KORT! Förbannat kort, hehe.. Men det får jag leva med ett tag nu, men jag har kommit på att jag måste börja klippa mig mycket mycket oftare. Och luggen är också kort nu! Får se om jag trivs i denna frisyr, ni får väl se om jag bär hårförlägning snart.. Haha, nej så blir det nog inte!

Kommentarer
- -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0